21.06.2021 kunst Kreativitet

Hvert år markeres barnehagens bursdag med en barnekunstutstilling. Der får barna vise frem hva de har laget i løpet av året og vi får vist frem prosjekter vi har holdt på med. Dette er vanligvis et stort arrangement med foreldre, søsken, besteforeldre, venner og annen familie. Vi pleier å ha kaker og andre godsaker og førskolebarna er galleriguider og forteller om utstillingene. På grunn av pandemien får vi ikke gjennomført dette i år. Men vi vil likevel få vist frem barnekunsten og lage en fin markering for barna i barnehagen. På fredag var det småbarnsavdelingene som hadde kunstutstilling ute. Foreldrene fikk nyte kunsten ved henting og levering ute. Barna fikk servert vafler og herlig frisk frukt. Alt i alt en fin markering.