04.01.2023

I desembermåned har vi mange tradisjoner og aktiviteter. Vi har Lysfest hvert år i desember for å lyse opp i vintermørket og spre budskap om fred og vennskap. Barna lager lyslykter og går i lystog og i baker lussekatter. Foreldrene er invitert til å se på lystoget og spise lussekatter og drikke saft med barna og personalet. Det er juleverksteder på alle avdelinger og vi har fokus på gjenbruk i formingsaktivitetene våre. Eggekartonger og melkekartiger har vi brukt til å lage juletrær og julenisser. Barna har bakt pepperkaker og lussekatter. Vi har hatt julekalendre, og rampenissen har også vært innom i oss.